• Part Middle Of West Road, Huaqiao Village, Caitang Town, Chaoan District, Chaozhou, Guangdong, China
  • Signore Cai: +86 18307684411

    Lun - sab: 9:00-18:00

    • facebook
    • linkedin
    • twitter
    • youtube

    L'acciaio inossidabile hè u tipu più pupulare di utensili di cucina dispunibuli - è cun una bona ragione MA cunnosce i prufessi è i contra vi aiuterà à piglià una decisione più infurmata quandu sceglite u vostru prossimu set di utensili di cucina.

    Vantaghji

    Longa durata- E proprietà fisiche di l'acciaio inossidabile facenu resistente à i graffi, crepe, dings è dents.Questu significa chì i vostri utensili di cucina durà per parechji anni à vene.Ùn si corroderà, ùn sbricherà, ùn arrugginirà o sbiadisce - mantenendu u so bellu splendore per parechji anni.In fatti, sè avete investitu in una marca di qualità di cookware, puderia durà una vita.

    Apparizione- L'utensili di cucina in acciaio inox sò solu bè.Sè vo avete mai scunfittu i magazzini in cerca di un set di utensili di cucina, sapete quantu attrattivi parenu cù u so brillo brillanti.Questu hè duvuta à u nichel in l'alea d'acciaio inossidabile chì hè utilizatu per a fabricazione di utensili di cucina.A bellezza di l'utensili in acciaio inox hè chì ancu quandu u portanu in casa è l'utilizanu, u splendore resta cun un minimu di pulizia, mantenendu luminoso è scintillante per anni di usu.Ancu s'ellu cumencia à dull un pocu, pudete aduprà un pruduttu cum'è Barkeepers Friend per rinvià a vita.

    Versatilità- Perchè a cucina in acciaio inox ùn reagisce micca cù l'acidi o cù l'alimenti alkalini, significa chì pò esse aduprata per ogni tipu di cucina senza teme chì u metale sguassate o corrode.In ogni casu, assicuratevi di ùn lasciate micca l'alimenti acidi per longu periodi in pani d'acciaio inox, postu chì ci hè ancu u putenziale di danni.Se cucini cù assai cibi salati o acidi, pudete vulete cunsiderà l'acquistu di utensili di cucina 316 d'acciaio chirurgicu.

    Affordable- Per tutti i so vantaghji, hè sempre un prezzu raghjone è in una gamma di prezzu per tutti i budget.Un set cumpletu pò esse compru per menu di $ 100 è varieghja finu à millaie di dollari.

    Facile da pulisce- Pensu chì a maiò parte di a ghjente accunsenu chì l'acciaio inossidabile hè super faciule da pulisce paragunatu à altri tipi di utensili di cucina cum'è u ramu o a ghisa nuda per esempiu.Ancu s'è vo avete appiccicatu nantu à l'alimentariu, pudete aduprà un pulitore di nylon per pulizziari a superficia senza creà danni.(Evite l'usu di scourers di metallu grossu chì puderia dannà a superficia.) Pudete ancu mette in a lavastoviglie, ma sapete chì ancu s'ellu hè cunsideratu sicuru per mette l'acciaio inossidabile in una lavastoviglie, hà ancu u putenziale di dull in u tempu.Verificate cù u manuale o cuntattate u fabricatore di u cookware chì avete acquistatu per assicurà chì u vostru set hè lavatu in lavastoviglie.

    Cura faciule- A cuntrariu di e stoviglie di rame è di ghisa nuda, i utensili di cucina in acciaio inox sò assai più faciuli di cura.Ùn hè micca bisognu di lucidatura (ancu se pudete fà cusì s'ellu vulete) postu chì tende à mantene a so brillanza è ùn avete micca bisognu di staghjone cum'è si faria a coccia di ferru.

    Ùn hè micca reattivu- A bellezza di l'acciaio inox hè chì ùn hè micca reattivu.Questu significa chì quandu cucini u vostru alimentu, ùn averete micca un gustu metallicu nè u vostru alimentu cambierà u culore chì puderia accade cù i cocchi di ghisa, aluminiu o cobre.

    Nizza pisu- A maiò parte di i utensili di cucina sò pisanti.Hè di solitu un signu di utensili di cucina di qualità, ma l'acciaio inossidabile hè relativamente paragunatu cumparatu cù l'utensili di ghisa.Questu facilita u travagliu è a manuvra intornu à a cucina.

    Ecologicu- Hè ancu ecologicu - più di a mità di tutti l'acciaio inossidabile novu hè fattu di rottami di metallu chì sò stati fusi è riciclati.

    Autoguarigione- In a maiò parte di i casi, i utensili di cucina in acciaio inox cuntenenu cromu chì furnisce proprietà d'autorecurazione.Quandu l'acciaio inox hè scratched, l'oxidu di cromu forma una nova capa è cusì prutegge a capa sottu.Ancu cusì, duvete sempre evità l'usu di scourers metallichi nantu à u vostru azzaru inossidabile, postu chì ci hè u putenziale di creà graffii profondi chì ùn ponu micca esse riparati.

    Grande per creà salsi- L'acciaio inossidabile hè grande per saltà in modu di creà caramellizazione chì face per alcuni grandi salsi è salsi.

    Disvantages

    Hè un poviru cunduttore di u calore- L'acciaio inossidabile per sè stessu hè un cunduttore assai poviru di u calore.Questu significa chì ùn si riscalda micca rapidamente cum'è l'aluminiu o u ramu.Avà prima di spegne è pensate chì ùn avete micca cumprà l'acciaio inossidabile avà, seguite a leghje cum'è ancu chì questu hè un svantaghju, quasi a maiò parte di l'imprese di cucina anu ottinutu questu aghjunghjendu altri metalli in u prucessu di fabricazione.

    Ùn distribuisce micca u calore uniformemente- Ancu a distribuzione di u calore hè estremamente impurtante quandu si tratta di utensili di cucina.Ùn vulete micca una parte di a vostra bistecca cotta bè è l'altra mità sottu fatta.Ma di novu, cum'è cù u svantaghju precedente, l'imprese di cookware anu ghjuntu intornu à questu, cumu scopremu quì sottu.

    L'alimentu pò stà- A cuntrariu di e stoviglie antiaderenti, i utensili di cucina in acciaio inox ponu attaccà l'alimentu.Hè un pocu d'arte per evità chì succede, ma a maiò parte di a ghjente volenu qualcosa chì ùn anu micca bisognu di fussi da quì a popularità di e stoviglie antiaderenti.

    Perchè hè cusì populari s'ellu hè male à cunduce u calore?

    Ancu s'è l'acciaio inossidabile hè un poviru cunduttore di u calore è hà una distribuzione di calore assai pocu, stu prublema hè superatu dandu l'utensili d'acciaio inossidabile un core internu di cobre o aluminiu.Allora hè di solitu una strata d'acciaio inossidabile, dopu una strata d'aluminiu o di ramu è dopu una altra strata d'acciaio inox.Questu significa chì u ramu o l'aluminiu ùn venenu micca in cuntattu cù i vostri alimenti, sò solu quì per furnisce una distribuzione di calore è una conduttività megliu.


    Tempu di pubblicazione: 03-06-2019